Оксана Кириченко стала СЕО національної мережі зоомаркетів MasterZoo

01.09.2025
636

 

Національна мережа зоомаркетів MasterZoo оголосила про зміни в управлінні — новою СЕО компанії стала Оксана Кириченко


 

Оксана Кириченко має понад 20 років досвіду у ритейлі та сфері обслуговування, зокрема в національних мережах. Вона є експерткою зі стратегічного й операційного менеджменту, а також цифрової трансформації бізнесу. З 2017 року Оксана працювала в мережі «Аптека Доброго Дня», де обіймала керівні посади, а в 2021 році стала СЕО компанії. За час її керівництва мережа аптек зросла більш ніж вдвічі та зробила акцент на розвитку культури превентивної медицини в Україні.

«Ритейл — одна з найбільш конкурентних і вимогливих індустрій, яка потребує стратегічного мислення, операційної дисципліни та гнучкості. Український зооритейл надзвичайно динамічний: він стає все більш конкурентним, змінюється за складом гравців та їхньою активністю. Попри те, що темпи зростання ринку сповільнилися, у порівнянні з попередніми роками, він має значний потенціал, адже лише 17% українських родин мають собак і 28% — котів, тоді як у більшості країн Європи цей показник перевищує 30–50%. MasterZoo працює в самому серці формування культури турботи про улюбленців – забезпечуючи  доступ до якісних товарів і допомагаючи петбатькам краще розуміти потреби своїх хвостиків. Саме це надихає. Адже ми створюємо цінність не лише для клієнтів, а й для їхніх улюбленців — і це додає ще більшої відповідальності та драйву», — розповідає Оксана Кириченко, СЕО мережі зоомаркетів MasterZoo.

Команда MasterZoo під її керівництвом зосередиться у 2025-2026 рр. на кількох стратегічних напрямках: 

  • цифрова трансформація та повний перезапуск e-commerce для створення швидкого та зручного омніканального сервісу;

  • розширення екосистеми та сервісів MasterZoo, об’єднаних місією «все для здоров’я та довголіття хвостатих особистостей та комфорту їхніх людей» — від кормів та аксесуарів до ветеринарних препаратів, грумінгу й консультацій;

  • збільшення асортименту завдяки поповненню портфеля ексклюзивних брендів та розвитку власних брендів.

Експертність та освітня місія завжди були особливістю мережі MasterZoo від моменту її створення. Понад 15 років клієнти зоомаркетів отримують не лише консультації, а й професійні поради з чіткими рекомендаціями щодо збалансованого харчування та догляду. У планах мережі на 2025–2026 роки — збільшення інвестицій у навчання команд зоомаркетів профільним знанням і навичкам догляду за улюбленцями та основам ветеринарії, щоб підвищувати їхню експертність у консультуванні клієнтів. 

«Ми бачимо різницю у споживанні: 74% собак в Україні досі мають в раціоні домашню їжу, тоді як серед котів цей показник становить 36%. Водночас 91% родин із котиками вже включили до харчування улюбленців готові корми. Найбільший приріст зараз відбувається в економ-сегменті, зокрема у кормах на вагу, але саме тут постає питання якості та збалансованості раціону. Тому наше завдання — не лише забезпечити асортимент, а й просвітницьки підтримувати петбатьків: пояснювати, як обрати корм під потреби хвостатого чи лускатого, на що звертати увагу у складі, адже це безпосередньо впливає на тривалість та якість його життя», — ділиться Оксана Кириченко, СЕО мережі зоомаркетів MasterZoo.

Підсумки мережі MasterZoo за перше півріччя 2025 року та плани на майбутнє

MasterZoo — це найбільша мережа зоомаркетів в Україні, яка восени святкуватиме своє 18-річчя. Попри повномасштабне вторгнення мережа продовжує зростання: за перші шість місяців 2025 року відкрито вісім нових зоомаркетів (Київ, Одеса, Ірпінь, Вишневе, Українка, Софіївська Борщагівка) та два грумінг-салони. Станом на серпень 2025 року мережа налічує 200 зоомаркетів у 38 містах та 17 грумінг-салонів у 6 містах.

За підсумками першого півріччя 2025 року MasterZoo зростає швидше за ринок: +21,7% рік до року проти середніх +15% у галузі. Таке зростання забезпечене збільшенням виторгу на один зоомаркет та динамічному розвитку e-commerce, адже наразі онлайн-канал зростає швидше, ніж офлайн.

До кінця року в MasterZoo планують реалізувати кілька проєктів, спрямованих на автоматизацію бізнес-процесів і покращення клієнтського досвіду. Серед них — оновлений інтернет-магазин із розширеним функціоналом і seamless-інтеграцією онлайн та офлайн, а також удосконалена CRM-платформа для створення послідовного персоналізованого досвіду клієнтів в обох каналах і комунікацій.

«Фокус MasterZoo — це поєднання зручного та людяного сервісу, унікальності асортименту та експертності команди. Але є ще одна річ, яку я хочу зберегти і примножити, — це культура і настрій MasterZoo. Любов, довіра, турбота та відповідальність, які власники бізнесу транслюють команді, а вони у свою чергу  клієнтам. Саме ця атмосфера — основа нашої унікальності та запорука довгострокового успіху», — говорить Оксана Кириченко, СЕО мережі зоомаркетів MasterZoo.

MasterZoo — національна мережа зоомаркетів, що понад 15 років дбає про комфорт і здоров’я домашніх улюбленців. У 200 зоомаркетах у 38 містах та інтернет-магазині представлено 10 000+ товарів від 200+ брендів, ретельно відібраних під потреби хвостатих, пернатих і лускатих особистостей. У MasterZoo завжди можна поспілкуватися з експертом, який допоможе підібрати все необхідне для комфортного та щасливого життя улюбленця. Також MasterZoo має мережу професійних грумінг-салонів — 17 локацій у 6 містах України.

Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу email розсилку.