Фото: e-zoo.com.ua
Мережа зоомагазинів E-Zoo, що входить у Fozzy Group, за останні півтора року зросла удвічі – до 47 магазинів. До кінця року їх має стати понад 70. Про це розповів співзасновник мережі E-Zoo Олег Білюк у коментарі Forbes, пише Українська Рада Торгових Центрів
Він заснував компанію разом із братом Ігорем у 2010 році. Протягом 11 років вони развивали виключно e-commerce. Мережу магазинів запустили після того, як у 2021-му співвласник "Сільпо" і "Фори" Володимир Костельман отримав 66% у ТОВ "Є-Зоо: ми любимо тварин".
Відтоді справи компанії покращилися: у 2022-му виторг зріс із 445 000 грн до 77 млн грн, у 2023-му – до 221 млн грн, а в 2024-му – збільшився ще на 67%, свідчать дані YouControl.
За перше півріччя 2025-го компанія додала 67% виторгу, відносно першої половину 2024-го – до 265 млн грн.
"Хочемо за кілька років стати №1 в омніканальних продажах", – каже Білюк.
Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу email розсилку.