Fozzy Group перезапускає «Власний Рахунок»: тепер це сервіс, що об’єднує різні бренди

07.08.2025
1187

Fozzy Group оновлює «Власний Рахунок» — одну з перших програм лояльності в українському ритейлі


Відтепер «Власний Рахунок» — це сервіс щоденних винагород, який об’єднує бренди з різних сфер бізнесу в єдиний простір для накопичення та використання балобонусів.

За покупки у партнерів сервісу Гості отримують спеціальні пропозиції та накопичують балобонуси (1 балобонус = 1 гривня), які можуть витратити на власні бажання у будь-якому з партнерських брендів.

Також «Власний Рахунок» інтегрується з інтерфейсами партнерів, що дає Гостям змогу швидко та зручно входити до особистого кабінету через єдиний акаунт для авторизації.

«Власний Рахунок — це вже більше, ніж програма лояльності одного бренду. Ми прагнемо забезпечити Гостям кешбек, що швидко зростає, і створити простір для реалізації їхніх бажань. Наразі сервіс охоплює 11 брендів і ми ведемо перемовини з новими партнерами, щоб охопити якомога більше бізнесів з різних сфер», — коментує Юлія Ваховська, керівниця відділу маркетингу «Власного Рахунку».

Окрім мережі супермаркетів «Сільпо», до «Власного Рахунку» вже приєдналися маркетплейс MAUDAU, зоомагазини E-ZOO, аптеки «Біла ромашка», хімчистки MINK, швидка доставка LOKO, «Банк Власний Рахунок», туристична агенція «Сільпо Voyage», спорт-простори Apollo Next, OKKO Fishka, кулінарне медіа Shuba, мережа супермаркетів TA-DA!.

Активна аудиторія «Власного Рахунку» налічує понад 3 мільйони Гостей. Протягом 2024 року Гості сервісу отримали 590 мільйонів спеціальних пропозицій.

Читайте також: «Оплата Дольками» від Банку Власний Рахунок масштабували — тепер у понад 190 магазинах «Сільпо»

«Власний Рахунок» почав свою роботу 2007 року як програма лояльності для постійних Гостей «Сільпо».

Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу email розсилку.