Компанія МХП впроваджує професію м’ясних сомельє для мережі «М’ясомаркет»

25.04.2024
700

Фото: пресслужба компанії МХП

Мʼясні сомельє – це не просто продавці, а консультанти з приготування їжі. Про це пише пресслужба компанії 


«Головна мета м’ясних сомельє – вирішити для покупця більшість питань стосовно страв на його столі й тим самим спростити і покращити йому життя. М’ясні сомельє в мережі «М’ясомаркет» – це фахівці з унікальними вміннями. В першу чергу, вони знають покупців, розуміють їхні потреби і щиро хочуть допомогти. Крім того, вони добре розуміються на асортименті в магазині, знають основні принципи приготування страв і комбінування продуктів, тому як ніхто вміють подбати про смачні сніданки, обіди й вечері», – зазначає Андрій Булах, заступник голови правління МХП.  

Що відрізняє м’ясного сомельє від продавців? Вони рекомендують покупцеві не просто продукт з полиці, а страву, яку можна приготувати з продуктів, наявних у магазині. М’ясний сомельє –  це хороший знайомий гостя, який знає його смаки, смаки його родини, сімейні кулінарні традиції, й може запропонувати саме те, що потрібно конкретно цій людині. В компанії планують, що покупці ходитимуть за мʼясним сомельє між «М'ясомаркетами» так, як вони ходять за своїм бʼюті-майстром чи лікарем. 

Мʼясні сомельє навчаються у Школі мʼясного сомельє МХП. У 2023 році компанія відкрила спеціальний навчальний «М'ясомаркет», який є точною копією реального. Зараз мʼясні сомельє проходять повний цикл підготовки – від теорії до практики – в реальних умовах за спеціально розробленими програмами. Навчання відбувається за рахунок компанії МХП. 

Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.