75% партнерів маркетплейсу АЛЛО повернулися до роботи

05.10.2022
2081

Коллаж: АЛЛО

 

 

До роботи на  маркетплейсі АЛЛО повернулося 75% підприємців-партнері. Компанія впровадила систему мотивації та гарячу лінію для продавців і планує вдосконалити особистий кабінет мерчанта, повідомляє прес-служба ритейлера.


 

Як розповіла операційна директорка ГК “АЛЛО” та керівниця маркетплейсу allo.ua Наталія Панкратова після початку повномасштабного вторгнення росії на територію України, через логістичні ризики більшість представників малого та середнього бізнесу мали складнощі з якісним виконанням онлайн замовлень. Тому на прохання мерчантів-партнерів маркетплейс АЛЛО відключив кабінети підприємців.   Вже до середини квітня торгівці адаптувалися до реалій та повернулися до роботи на маркетплейсі.

Представники малого та середнього бізнесу налагодили власну логістику, перенесли склади та продовжили роботу в тих регіонах, де є можливість. Кількість замовлень товарів на маркетплейсі АЛЛО почала зростати вже з липня. Наразі 75% підприємців з тих, що були зареєстровані на маркетплейсі АЛЛО до 24 лютого, повністю відновили роботу.

АЛЛО впровадила програму мотивації для підприємців: маркетплейс повертає до 20% комісії тим, хто продає товари за кращою ціною, пропонує високий сервіс та має мінімальний відсоток повернень товару.

Запрацювала гаряча лінія та чат для мерчантів, які набули актуальності саме під час війни. 

Підприємці тепер можуть долучатися до промоакцій на маркетплейсі. Це доступно для тих мерчантів, що пропонують вигідну ціну, мають заповнену картку товару, позитивні відгуки від покупців та незначний відсоток повернень товару.

Реєстрацій нових підприємців на маркетплейсі АЛЛО цьогоріч  вдвічі менше, якщо порівнювати період травень-серпень 2021 та 2022 років.  

Наразі ведуться роботи з оновлення особистого кабінету підприємця маркетплейсу АЛЛО, в тому числі й дизайн. До кінця року буде вдосконалено блок управління товарами та цінами, тож підприємці зможуть самостійно управляти власними товарами, встановлювати ціни через особистий кабінет та бачити все, що стосується товарів: картку якого товару завантажено, на який встановлено акційну ціну тощо. Це дозволить підприємцям управляти товарами в ще більш зручному форматі. Також триває робота й над тим, щоб клієнти мали змогу сплатити частинами за товари підприємців, які купують на маркетплейсі АЛЛО.

 

Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.