McDonald`s в Україні змушений імпортувати 40% інгредієнтів через відсутність безперебійного постачання необхідного обсягу продукції

21.02.2022
1562

Фото: McDonald`s

За роки роботи в Україні мережа ресторанів McDonald’s збільшила кількість закупівель продукції від українських виробників майже вдвічі, й станом на січень 2022 року 60% постачальників інгредієнтів для «МакДональдз Україна» — локальні. Це близько 50 підприємств. Проте 40% продуктів McDonald’s купує за кордоном, повідомляє "Агропортал" із посиланням на заяву компанії.


 

«На жаль, через відсутність в Україні підприємств, що можуть забезпечити необхідні потужності для безперебійного постачання необхідного обсягу продукції для «МакДональдз», ми вимушені постачати картоплю, сир та курку з Німеччини, Польщі та Франції. Також в Україні відсутні виробництва апельсинового соку, тому його постачають з Нідерландів», — повідомили виданню у пресслужбі компанії.

На сьогоднішній день продукцію до українських ресторанів McDonald’s, яка використовується для приготування страв основного меню, постачають здебільшого великі українські підприємства — лідери у своїй галузі, які можуть гарантувати як найвищу якість продукції, так і безперебійне її постачання.

Зокрема: 

  • м’ясні біфштекси постачає «ОСІ Фуд Солюшнс» (м. Козятин, Вінницька область); 
  • булочки — Bimbo QSR (м. Дніпро); 
  • молочні суміші для морозива та шейків — ТОВ «Білоцерківський молочний комбінат» (м. Біла Церква); 
  • круасани та випічку — ТОВ «Шантіль» (смт Баришівка, Київська область), 
  • яйця — ТОВ «Овостар» (Київська область); 
  • кетчуп, мариновані огірки, майонез, соуси — АТ «Чумак» (Херсонська область); 
  • овочі — ТОВ «Грін Фекторі» (с. Макарів, Київська область); 
  • соки прямого віджиму (крім апельсинового) — T.B. Fruit «Galicia» (Прикарпаття). 

Проте є продукція, яку українські ресторани мережі змушені імпортувати, але не через відсутність підприємств відповідної галузі, а через те, що вони не можуть якісно організувати поставки своєї продукції.

У компанії стверджують, що працюють над подальшою локалізацією постачальників продукції, адже це дає змогу здійснювати внесок у розвиток українських підприємств і економіки. «Стати нашим постачальником непросто. Але це може зробити кожна українська компанія, яка готова працювати у межах законодавства та відповідати суворим вимогам до якості й безпечності продукції. Для цього потрібно пройти інспекційні аудити незалежної міжнародної аудиторської компанії», — повідомили у пресслужбі.

Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.