Дослідження: у 2021 році європейці найчастіше купували в онлайні одяг. На другому місці — доставка їжі та продуктів

04.02.2022
1967

Фото: Unsplash

За 12 місяців 2021 року 90% людей у віці від 16 до 74 років у ЄС користувалися інтернетом. Із них 74% купували або замовляли товари чи послуги для приватного користування. Це на 11% більше, ніж у 2016 році (63%). Такі дані наводить Eurostat.


Найбільша частка інтернет-користувачів, які купували або замовляли товари чи послуги онлайн за звітний період, була зафіксована у Нідерландах (94%), Данії (92%) та Швеції (89%). З іншого боку, менше 50% зробили покупки в онлайні у Румунії (44%) та Болгарії (42%).

Згідно з результатами дослідження, 90% людей у віці від 16 до 74 років у ЄС користувалися інтернетом. 74% з них купували або замовляли товари чи послуги для приватного користування. Проникнення онлайн-торгівлі зросло на 1% порівняно з 2020 роком (73% користувачів Інтернету). За останні п’ять років найбільший приріст інтернет-покупок серед інтернет-користувачів був зафіксований у Чехії (27%), Словенії, Угорщині та Румунії (+26%), а також Хорватії та Литві (+25%).

Найпоширенішими онлайн-покупками товарів були одяг (у тому числі спортивний одяг), взуття чи аксесуари (замовляли 68% онлайн-покупців). Також популярна категорія доставки з ресторанів, мереж швидкого харчування та кейтерингу (31%), покупка меблів, аксесуарів для дому чи садівництва (29%), косметики, товарів для краси та здоров’я (27%). Далі йдуть друковані книги, журнали або газети (25%), спортивні товари (крім спортивного одягу) (24%), комп’ютери, планшети, мобільні телефони чи аксесуари до них (23%) та дитячі іграшки або предмети догляду за дітьми (20%).

Bar graph: Most popular online purchases of goods in the EU in 2021 as a % of the people who bought or ordered goods or services over the internet for private use in the previous 3 months

Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.