МХП збільшив продажі кулінарії на 570%

31.01.2022
1509

Фото: Украинские новости

Агрохолдинг МХП Юрія Косюка суттєво збільшив продаж кулінарних продуктів. Про це свідчать операційні результати діяльності компанії, повідомляє УНН. Обсяг продажів кулінарних продуктів протягом року зріс на 570% до 1 909 тонн. Зокрема, у четвертому кварталі МХП виробив 4419 тонн кулінарних продуктів проти 877 тонн роком раніше.


Минулого року МХП відкрив у Вишневому інноваційний простір, де можна розробляти нові продукти, навчати кухарів, знімати телепрограми та навіть тестувати страви. Агрохолдинг повністю перебудував будівлю площею понад 1 000 кв м та інвестував у цей проект 25−30 млн грн. У кулінарному центрі МХП встановлено найсучасніше обладнання, розташована індустріальна кухня, де можна випускати продукцію невеликими партіями, наприклад, по 50 кг, а в разі необхідності обсяг виробництва можна наростити і до кількох тонн. Раніше для цього використовувалися виробничі потужності заводів МХП.

Раніше повідомлялось, що МХП планує за 10-15 років перейти від виробництва сировини до виробництва їжі. «Ready to cook буде дуже мало. Ready to eat – багато. Завдання на найближчі 10-15 років – здійснити глобальний перехід із виробника сировини у виробника їжі», – сказав засновник, голова правління агроіндустріального холдингу МХП Юрій Косюк в інтерв'ю Forbes.

Він також зазначив, що у його планах побудувати нову масштабну компанію: «У вашій тарілці м'ясо – це 20%. Величезна незасвоєна територія — овочі, зелень, паста, каші. Ми також туди йдемо». Базовими каналами розповсюдження готової їжі, за словами Косюка, стануть магазини біля будинку.

Також минулого року холдинг почав співпрацювати із проектом "хмарної кухні" Glovo. Для проекту компанія розробила продукти, запустила виробництво та відвантажила усі інгредієнти.

Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.