“Фокстрот” запустив сервіс доставки із відстеження замовлення у режимі реального часу в день доставки

18.01.2022
1785

Фото: НВ

"Фокстрот" запустив сервіс із відстеження замовлення у режимі реального часу в день доставки. Опція активна у всіх містах присутності власної кур’єрської служби, яка покриває понад 30 великих міст та їхні «супутники». Про це повідомляє RAU.


Пілотний запуск  відбувся у межах Києва у грудні, де за три тижні здійснили понад тисячу успішних доставок. Масштабування в інших містах стартувало напередодні нового року. Кількість таких доставок уже перевищила дві тисячі з моменту запуску у всіх містах присутності власної логістики. 

Як це працює?

  • Щойно товар виїжджає зі складу, клієнт отримує повідомлення у Viber або sms з інформацією щодо доставки протягом дня і контактними відомостями про кур’єра. 

  • За годину до доставки клієнту надходить друге повідомлення з посиланням на карту для відстеження маршруту кур’єрської служби. Точний час перераховується відповідно до ситуації на дорогах. 

  • У лютому буде додана картка кур’єра з його фото та особистим рейтингом, а також опція переходу у чат-бот. 

 

Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.