Очима споживача: тестуємо віртуальний ресторан "Жуїстика Сільпо"

Про гедонізм зазвичай говорять по-різному. Хтось бачить у ньому філософію насолоди, хтось — потяг до миттєвих задоволень, а для когось це мистецтво радіти дрібницям. Fozzy Group вирішила нагадати нам про це, запустивши віртуальний ресторан "Жуїстика Сільпо". Назва віртуального ресторану походить від французького jouistique, тобто "мистецтво насолоджуватися". Ми вирішили протестувати доставку й долучитися до гурманів і поціновувачів гедонізму.

Як це працює?

Спочатку треба завантажити застосунок LOKO, Glovo чи Bolt Food. Якщо у вас уже встановлено якийсь із них — шукайте вкладку "Жуїстика Сільпо". На фото страви мають неймовірно апетитний вигляд. А назви додають ще більшої привабливості. Ну хіба можна відмовитися від "Сніданку філософа", не взяти "Комбо від вигорання", не замовити "Трюфельного барона" або не поласувати кашею "Аристокраша"?

А описи — це окрема насолода! Наприклад, от як представлено рожеве пюре жуїста з вершковим маслом:
"Пюре, що бачить світ крізь рожеві окуляри: ніжна картопля, вершки, масло й буряковий сік. Кожна ложка — як світанок, що наповнює день теплом і легкістю та створює світ, де навіть сірий понеділок стає рожевим".
Краса! Або опис салату "Олд мані":
"Салат з капусти для тих, хто виріс і все зрозумів. Відповідає 10 за шкалою хрумкограми та ∞ за рівнем смаку. Вартий того, щоб стати тим самим салатом, про який думаєш щодня".

Команда "Сільпо" дуже добре попрацювала над подачею — хочеться замовляти й поринати у цей світ жуїстів.

Замовлення ми зробили о 13:50, а отримали — о 14:55.

Замовили борщ із рваною яловичиною та сметаною, бургер "Олдскул", рожеве пюре та рожевий баскський сирник. Чекаємо!

Ціни

Зараз діє знижка 30%.
— Борщ (330 г) — 122,50 грн замість 175.
— Бургер (330 г) — 255,50 грн замість 365.
— Рожеве пюре (180 г) — 62,30 грн замість 89.
— Сирник (150 г) — 111,30 грн замість 159.

Доставка — 62 грн. Якщо замовити на понад 600 грн, вона буде безоплатною.

Для кожної страви вказано повний склад, перераховані алергени — дуже хороший підхід.

І от нарешті пакунок у мене! Куштуємо.

Паковання

Кожна страва подається окремому боксі, борщ — у герметичному контейнері з щільною захисною плівкою.

У пакеті також були промокод на наступне замовлення, чорні рукавички для бургера, шматочок вафельного торта у подарунок, листівка з кодексом Жуїста, серветки та столові прибори. 

Страви приїхали ледь теплими. Надворі холодно, а пан Юрій, який привіз замовлення, був мокрий від дощу. Але ледь тепла їжа — це вже мінус до вражень. Та не тільки це. Пройдемося кожною стравою. 

Страви

Борщ

Борщ виявився дуже густим, майже без рідини, й більше нагадував холодне рагу. У ньому була яловичина, квасоля, картопля, чорнослив та інші традиційні інгредієнти, але смак перебивав присмак томатної пасти. Хоча, відверто кажучи, у кожного свій "ідеальний" борщ — тут усе дуже на любителя.

Рожеве пюре

Прийшло воно зовсім не рожевим і ще й розшарувалося, ніби передумало бути "жуїстським" дорогою. А ми ж брали його саме за ту яскраву інстаграмну подачу! На смак було кислувате, але вершкове масло трохи врятувало ситуацію, кухарі його не пошкодували.

Бургер "Олдскул"

Яким же апетитним він був на фото! У його описі обіцяли навіть такий рівень смаку, що й королева Єлизавета (царство небесне, померла у 2022-му) зрадить своїм манерам, якщо перед нею опиниться цей бургер... А тепер реальність. Бургер зовсім не такий, як на картинці. Довершеності смаку цій страві не вистачило: бургер ніби поспіхом зібрали й забули про фінальний штрих. Рятує ситуацію лише карамелізована цибуля, яка тягне на собі весь образ "Олдскулу", наче актор другорядної ролі, що рятує малобюджетний фільм.

Рожевий баскський сирник

Хотілося б більшої яскравості. Ну а як інакше, якщо він "рожевий"? Однак візуально сирник мав цілком апетитний вигляд. Тримав форму, не розвалювався, а на смак виявився дуже приємним: ніжний, збалансований і в міру солодкий. За сирник — лайк! 

Подарунок — торт "Баунті" 

У подарунок нам поклали шматочок "Баунті". Це вафельний тортик із кокосовою стружкою та згущеним молоком. Тортик смачний, та й коли вафельний був несмачним? Цікаво, його додають до кожного замовлення чи тільки до першого?

Враження

"Кулінарка" в "Сільпо" завжди була плюс-мінус смачною. Але що пішло не так на кухні "Жуїстики" — питання. Фактично це звичайна доставка з буденними стравами, хоча й із креативними назвами та яскравою айдентикою.

Це щира спроба надати стравам флеру гедонізму. Але реалізація ідеї, на жаль, не дотягує до концепції.

"А що ви хотіли від доставки?" — скажете ви. Fozzy Group створила цей продукт для своєї аудиторії. І якщо гедонізм — частина концепції, то потрібно дотискати ідею до кінця!

Автор: Юлія Бражнік 

Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу email розсилку.