Як рішення Google Maps Platform покращують багатоканальний користувацький досвід та збільшують конверсію в рітейл-індустрії

30.12.2022
3761
PR матеріал

Більш ніж мільйон компаній по всьому світу користуються рішеннями Google Maps, і, при цьому найбільша відсоткова частка від користувачів належать до індустрії роздрібної торгівлі. 

Розглянемо детальнійше, який функціонал Google Maps Platform (надалі, GMP) допомагає компаніям подарувати користувачам зручний і якісний багатоканальний користувацький  досвід та зробити їх покупки простішими та привабливішими, ніж будь-коли

Що таке Google Maps Platform? 

Мабуть, кожен з нас заходив в GMP з метою побудови найзручнішого маршруту до улюбленого закладу, або для перевірки годин роботи магазину. Проте, варто дізнатись, з чого саме складається функціональність мап, та як це працює на практиці.

GMP – це набір API (application programming interface, програмний інтерфейс застосунку) та SDK (software development kit, засоби розробки ПЗ), які дозволяють розробникам вбудовувати мапи Google та витягувати дані з мобільних програм та сторінок веб-сайтів. GMP надає вам можливість створювати більш зручні умови для своїх користувачів за допомогою обширних геопросторових даних, оптимізації маршрутів у реальному часі та мапи, що налаштовуються та кастомізуються, пропонуючи три основні продукти Maps (Карти), Routes (Маршрути) та Places (Місця). Ці рішення надають користувачам GMP різні API та SDK відповідно до пріоритетних потреб компанії. 

Для прикладу, GMP налічують такі API та SDK, як динамічні та статичні мапи, панорами “Перегляду вулиць”, вбудовані мапи, та багато іншого. Routes відповідають за напрями, відстані та дороги, в той час як Places охоплюють часові пояси, пошук місць, геокодування, автозаповнення, перевірку адрес, та інше. Складні механізми Google Maps Platform переносять роботу розробників та кодування на зручні та зрозумілі для сприйняття користувачів мапи, з якими ми маємо справу майже кожного дня. 

6 переваг використання Google Maps Platform для рітейлу 

Команда GMP регулярно працює та оновлює рішення для окремих індустрій, в т.ч. Рітейлу, на основі великої кількості різноманітних API та SDK. Якщо ви працюєте в сфері рітейлу, використовуючи інструменти Google Maps, ви можете:

  1. Спростити процес багатоканальних покупок 

Використовуючи геопросторовий інтелект, ви можете покращити покупки як онлайн, так і офлайн, наприклад, відобразивши місцевий асортимент, пришвидшивши оформлення замовлення та запровадивши нові переваги для ваших клієнтів, такі як, наприклад, запис на зустріч.

  1. Допомогти клієнтам знайти ваші продукти

За допомогою рішення GMP, ви можете представити вашим клієнтам найрізноманітнішу інформацію про ваше місцезнаходження:від роботи магазину до параметрів доступності товарів, тим самим збільшивши конверсію онлайн-офлайн. 

  1. Показати додаткову інформацію магазину

За допомогою низки варіантів відображення мап, включаючи динамічний перегляд вулиць, ви можете надати своїм клієнтам необхідну інформацію, перш ніж вони відвідають ваш магазин.

  1. Допомогти клієнтам дістатися до вашого магазину

Ви можете надати вказівки користувачам, щоб вони могли якомога швидше забрати замовлення з магазину, вказавши їм маршрут з приблизним часом на основі поточного трафіку.

  1. Показати місця розташування магазинів на інтерактивній мапі

Використовуючи мапи від Google, ви можете допомогти клієнтам обрати найзручнішу локацію вашого магазину згідно до їх розташування та маршруту. 

  1. Покращити процес оформлення замовлення

Автозаповнення контактних даних клієнта та статичні карти допомагають зробити процес оформлення замовлення швидшим і точнішим, що без сумніву заохотить клієнтів зробити покупку саме в вашому магазині. 

За даними GMP, користуючись запропонованими рішеннями в рітейл-індустрії, компанії можуть отримати:

  • 11% збільшення середнього розміру кошика під час використання геопросторових даних для надання відповідних рекламних акцій;

  • 10% збільшення конверсії онлайн-офлайн шляхом відображення інформації на рівні магазину, такої як послуги та товари в наявності;

  • 15% збільшення конверсії під час використання автозаповнення під час оформлення замовлення.

Практичні кейси використання Google Maps від Liki24.com та Rozetka

Серед українських компаній є ті, хто вже користується GMP, перетворюючи шопінг на простіший та привабливіший ніж будь-коли.

Будучи офіційним партнером Google Maps, сертифіковані експерти Сloudfresh допомагають бізнесам впроваджувати інтерактивні рішення GMP, враховуючи потреби їх користувачів. Однією з таких компаній є Liki24.com, українська платформа для бронювання та доставки ліків та товарів для здоров’я, яка забезпечує населення легким доступом до фармацевтичної продукції.

Одним з вимог до найефективнішого забезпечення користувачів власною продукцією стала модернізація пошуку ліків на сайті на в мобільних додатках на Android та iOS. За часи результативної роботи з Google Maps Platform, команда Liki24.com підвищили показники SLA (рівня сервісу), забезпечили стабільність та безперебійність роботи сервісів та підвищили якість надання своїх послуг.

Liki24.com поліпшили користувацький досвід своїх клієнтів, наділивши їх зручним інструментом пошуку, замовлення та доставки фармацевтичних продуктів та імплементувавши такі рішення, як інтерактивні мапи для мобільних додатків та веб-сайту, геолокацію, геокодування, опис місць та автозаповнення. Команда отримала ефективну роботу в хмарному середовищі зі зручним та зрозумілим інтерфейсом та швидким підключенням, та зробили процесс покупки для своїх клієнтів простішим та зрозумілішим.

“Google Maps Platform – це не тільки одна з найзручніших карт, це безмежний набір корисних програмних сервісів, які дозволяють надзвичайно швидко і ефективно розвивати свій продукт.” - Liki24.com.

Ще один успішний приклад використання сервісів GMP належить відомому українському онлайн-рітейлеру, Rozetka. Для вирішення питання відображення доступних пунктів видачі замовлень, команда Rozetka вирішила використовувати рішення GMP для веб-сайту та додатків Android та iOS. 

Завдяки можливості додатково виводити потрібну інформацію по точкам видачі, команда має змогу відобразити найактуальніші ціни та графіки роботи відділень.

Відтепер, користувач може самостійно з мапи обрати, наприклад, куди краще оформити замовлення, яким чином краще дістатися до обраної точки видачі замовлення, або ж просто подивитися де знаходиться той чи інший магазин.

“Нам важливо, щоб нашому користувачу було зручно і все зрозуміло.

Використовуємо мапи Google, бо це відмінний інтерфейс, завжди актуальна інформація по адресах, навіть у віддалених куточках України, просте оформлення замовлення, та точна інформація щодо цін та роботи усіх магазинів.” - Rozetka

Рішення Google Maps відкривають для бізнесів та кінцевих користувачів незліченні можливості покращення своїх послуг та відмінний користувацький досвід. Якщо у вас виникли питання з приводу сервісів Google Maps, ви можете звернутися до експертів Cloudfresh.

Cloudfresh – це унікальний центр знань з продуктів Google Cloud, Zendesk, Asana та GitLab. Спеціалісти Cloudfresh мають сертифіковану експертизу з продуктів Google Maps, а саме:

  • Maps Technical Fundamentals;

  • Maps Sales Fundamentals. 

Що ми пропонуємо?

  1. Консультації щодо підбору найоптимальнішого API та його інтеграції;

  2. Послуги з розробки на основі Google Maps Platform, що дозволяє забезпезпечити ефективне впровадження APIs;

  3. Навчання ваших команд щодо повного набору сервісів, які можуть запропонувати Google Maps APIs;

  4. Технічна підтримка щодо правильного використання сервісів тощо. 

Співпрацюючи з Cloudfresh, ви додатково отримуєте:

  • Доступ до семирівневої системи знижок, який можливий лише за співпраці з партнером Google Maps;
  • Оплата за рахунком на юридичну особу в EU, USD, CKZ , PLN, UAH,  або будь-якій іншій валюті;

  • Співпрацю на вашій рідній мові, завдяки мультимовності нашої команди;

  • Професійну підтримку упродовж усього процесу використання сервісів.  

Звертайтеся до нашої команди, щоб трансформувати онлайн покупки ваших клієнтів, пропонуючи їм сучасні індивідуальні кастомізовані рішення від Google Maps.

Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.