Українська CRM на базі Microsoft Power Platform зі знижкою 80%

01.09.2022
4268
Партнерский матеріал

Українська компанія SMART business пропонує CRM-систему на базі Microsoft Power Platform, що не потребує великих бюджетів та строків на впровадження.


 

Проблема локального ринку CRM в тому, що більшість запропонованих рішень мають приголомшливу, але надлишкову функціональність. А їхня вартість часто не вписується в бюджет компанії. Тож коли ми говоримо про нову CRM, ключовими для системи є доступність з точки зору ціни та релевантність її інструментів для місцевого ринку. 

Крім того, якщо ви плануєте масштабуватися на ринки ЄС (що вкрай актуально для українського бізнесу сьогодні), то CRM-система повинна забезпечувати простоту цього масштабування, легко інтегруватися з іншими сервісами, адаптуватися під локальні умови та відповідати вимогам GDPR. 

Тож якщо ви серед тих, хто знаходиться у пошуку такого рішення, радимо звернути увагу на нову українську CRM від компанії SMART business. До того ж зараз компанія пропонує спеціальні умови для українського бізнесу: 80% знижки на власні рішення в межах SMART CRM протягом 6 місяців за умови підписання договору до 30.10.22 або у разі передплати на рік.

Про систему

SMART CRM — це нове комплексне рішення, розроблене на Microsoft Power Platform та інтегроване з Microsoft 365 (Office 365), що допомагає спростити й централізувати обмін повідомленнями, командну взаємодію та спільну роботу над документацією.

SMART CRM включає 3 модулі, які можуть інсталюватись окремо чи додаватись один до одного:

Можливості модулів: 

Модулі SMART Order Management та SMART Customer Care, що призначені для автоматизації B2C-продажів та обробки клієнтських звернень та скарг, забезпечують такі можливості:

  1. Управління клієнтською базою

  • ведення юридичних та фізичних осіб, інформація про їхні контакти та адреси

  • повна історія взаємодії з клієнтом, тобто вся комунікація, історія перемовин і відгуки

  1. Управління комунікаціями

  • ведення комунікацій у різних каналах з однієї системи

  • зберігання всієї історії взаємодій в єдиній системі

  • консолідація запитів від клієнтів, призначення відповідального

  1. Управління продажами

  • єдиний процес обробки замовлень: від реєстрації до отримання підтвердження про доставку клієнту

  • фіксація умов оплати та доставки

  • контроль актуальності цін

  1. Управління процесом надання послуг

  • готовий бізнес-процес обробки заявки на сервіс: від реєстрації до надання зворотної відповіді

  • дочірні звернення; каталог тем звернень

  • конвертація Email та Phone Call у звернення

  1. Управління адресами

  • реєстрація багатьох адрес для кожного клієнта

  • інтеграція з довідником Google Maps

Модуль SMART Sales, призначений для автоматизації B2B-продажів, може бути підключений додатково за необхідності.

Конектори та додаткові інструменти

Система передбачає додаткові конектори та інструменти, підібрані під актуальні запити ринку.

SMART Connector for Telephony

Конектор до API провайдера IP-телефонії Binotel, що забезпечує можливість приймання вхідних дзвінків та здійснення вихідних дзвінків із SMART CRM.

SMART Chat

Призначений для забезпечення комунікації клієнта, котрий надсилає запит на офіційний акаунт платформ-месенджерів (Facebook, Telegram, Instagram та інші), з оператором/менеджером компанії, робоче місце якого організовано у SMART CRM або іншому Model-driven додатку Power Apps чи Dynamics 365.

SMART Connector for GMS

Конектор до API провайдера GMS Ukraine, що забезпечує можливість налаштування та відправлення масових та тригерних розсилок по каналах SMS/Viber з отриманням аналітики щодо статусів та результатів масових розсилок.

SMART Connector for eSputnik

Конектор до API провайдера eSputnik, що забезпечує можливість налаштування та відправлення масових та тригерних розсилок каналом Email через eSputnik з отриманням аналітики щодо статусів та результатів масових розсилок. 

SMART Easy Bot

Зручний сервіс для адміністрування чат-ботів на платформах Viber та Telegram, який може керувати кнопками та їхніми функціями, а також відправляти масові та персональні повідомлення підписникам в обраних сегментах. 

SMART Connector for PayPal

Конектор до API сервісу PayPal, що забезпечує можливість створення рахунку PayPal для оплати клієнтом безпосередньо під час обробки замовлення та синхронізацію статусів оплат. 

SMART Connector for Nova Poshta

Конектор до API Нової Пошти передбачає створення накладної для відправлення на відділення або адресного відправлення безпосередньо під час обробки замовлення в CRM з подальшою синхронізацією статусу відправлення. Під час опрацювання замовлення створена накладна може бути роздрукована, скасована з вказанням причини або ж видалена. 

Переваги рішення та вигоди після його впровадження

Хмарне рішення SMART CRM створене на платформі Microsoft Power Platform, що з одного боку гарантує сучасні стандарти безпеки даних та забезпечує зручну взаємодію з іншими продуктами компанії, з іншого – не потребує великих бюджетів та строків на впровадження. Так, розгортання коробкового рішення відбувається за 1-3 тижні (в залежності від кількості обраних компонентів), що включає навчання користувачів.
Тобто менш ніж за місяць ви отримаєте такі переваги: 



Детально ознайомитись із функціоналом системи ви можете на найближчому вебінарі, що відбудеться 13.09.22.
А щоб отримати персональну демонстрацію SMART CRM саме для ваших бізнес-процесів, заповнюйте форму на сайті.

 

 

Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.