Які магазини відкрилися протягом серпня-вересня у торгових центрах Arricano

16.09.2022
2264

Розвиток бізнес-активності є обов’язковою умовою підтримки економіки час та необхідною передумовою для відновлення України. Компанія Arricano від початку війни докладає максимальних зусиль для безперебійної роботи своїх об'єктів, підтримки партнерів і співробітників, розуміючи, що відновлення та функціонування бізнесу наразі надважливі для стабілізації й розвитку економіки країни. 


 

Протягом серпня-вересня у торговельних центрах Arricano відкрито 15 нових магазинів та закладів, серед яких - brabrabra, Greek House, Brand Shop, Pull in Love, Yabloki, Sushi to Go тощо.

Торгові центри приваблюють як бренди для модних стартапів, так і вже широко відомі й улюблені відвідувачами. Нові магазини одягу Pull in Love у ТРК «Сонячна Галерея» у Кривому Розі та Brand Shop у ТРК City Mall у Запоріжжі, мережевий магазин жіночої білизни brabrabra і магазин спортивного одягу Рrovocator у ТРК «Проспект» у Києві радо чекають на відвідувачів. 

У ТРК «Проспект» на фудкорті пригощають нові оператори: Greek House, основний вектор якого спрямований на якість, безпечність для здоров’я, власну рецептуру, свіжість інгредієнтів і баланс смаку, та Doner Market, де при приготуванні шаурми і донера використовуються найсучасніші технології, якісні продукти, оригінальні спеції й соуси. У ТРЦ «РайON» та ТРК City Mall молодий колектив ентузіастів, який спеціалізується на японської кухні, запрошує до нових закладів Sushi take out. «Мармеладний Джек» – куточок з великою кількістю різноманітних солодощів із Європи для всієї родини чекає на поціновувачів смаколиків у ТРК «Сонячна Галерея».

«Незважаючи на вкрай складну ситуацію для нашої країни і для кожного українця, нашим проєктам вдалося зберегти стійкість та привабливість для партнерів і відвідувачів. Зайнятість наших об’єктів залишається високою - на рівні 98%, що свідчить про правильність орендного підходу та довіру наших партнерів. Додає впевненості й те, що бізнес працює та розвивається по всій Україні. Запоріжжя і Кривий Ріг є показовими у цьому сенсі, де в наших торгових центрах за останні два місяці відкрито 9 нових магазинів. Ми відверті з нашими партнерами, віримо у продовження розвитку ритейлу та у процвітаюче майбутнє нашої країни», - прокоментував відкриття Денис Корнута, директор департаменту торговельних площ Arricano.

Фото: прес-служба Arricano

 

Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.